Vítejte, Host
Username: Password: Pamatovat si mne

TÉMA: Program přestane pracovat

Program přestane pracovat 5 roků 5 dní ago #25

  • admin
  • admin's Avatar
  • NEPŘIPOJEN
  • Administrator
  • Příspěvky: 7
  • Karma: 0
Při pokusu o zápis od Poznámky, ať už v Kartě výtahu, v Poruchových opravách nebo třeba v Protokolu ihned po stisku klávesy vyskočí okno "Program přestal pracovat" a nezbývá, než program ukončit.

Tento problém se zatím vyskytuje na Windows 7 Profesional SP1 a způsobuje jej AVG po pslední aktualizaci 3.8.2015 na verzi 2015.0.6122

AVG o situaci ví a snaží se jí řešit.

Aby bylo možné program nadále používat, je třeba zařadit celou složku programu do výjimek antiviru AVG.
1) Zkopírovaní cesty programu
a) Cestu, kterou je třeba zadat do vyjímky zjistíte z programu Evidence výtahů, Menu Nápověda-> O aplikaci-> Pracovní složka aplikace
b) Otevře se okno něco jako

01.jpg


c) klikni do míst, kde je kolečko a zkopíruj tu část, která končí Apps (dále pokračuje 2.0) (Ctrl+C) nebo pravým tlačítkem myši a Kopírovat

02.jpg



2) Vložení do výjimek antiviru
a) Spusť AVG (2x poklepat na ikonu AVG, která je vpravo dole, nebo start přes menu)
b) menu Možnosti->Pokročilé nastavení->Výjimky->Přidat vyjímku
c) typ výjimky Složka
d) vložit cestu, kterou jsme si zkopírovali (Ctrl+V nebo pravé tlačítko myši a Vložit)


03.jpg



Výsledek by měl vypadat nějak tak, jako na obrázku, pouze místo NK (v kolečku) je jméno uživatelského účtu, pod kterým se přihlašujete do PC

poté už jen vše uložíme a program by měl fungovat
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Time to create page: 0.319 seconds

 

 

Přihlášení

SEO webu sledují SEO nástroje.cz