Vítejte, Host
Username: Password: Pamatovat si mne

TÉMA: Třídění dle různých číselníků

Třídění dle různých číselníků 5 roků 4 týdnů ago #23

  • vytahy1
  • vytahy1's Avatar
  • NEPŘIPOJEN
  • Fresh Boarder
  • Příspěvky: 1
  • Karma: 0
Dobrý den,
Ocenil bych kdyby šlo v jednotlivých záložkách (termíny prohlídek, neodstraněné závady, poruchové opravy atd... nechaly třídit výtah dle více číselníků.)
Potřebuji například zobrazit jen výtahy dle určitého normativu a dle určité servisní skupiny... a toto nelze... Jak v termínech prohlídek, tak v neodstraněných závadách apod. Nejlepší by bylo asi k dispozici více možností "filtrace výtahů".

My máme například dle normativu rozdělené rajony... pak potřebuju dle druhu komunikátoru (zadáváme nefunkční) zobrazit seznam nefunkční komunikátorů dle normativu např...
Děkuji
Lukáš Hendrych
Výtahy 1 - Ecolifts s.r.o.
Vedoucí technického oddělení

Administrátor zakázal veřejné příspěvky.

Třídění dle různých číselníků 5 roků 1 týden ago #24

  • admin
  • admin's Avatar
  • NEPŘIPOJEN
  • Administrator
  • Příspěvky: 7
  • Karma: 0
Dobrý den,

rozumím vašemu požadavku, ovšem naprogramovat takto otevřený systém, kde si v podstatě každý uživatel může nadefinovat své filtry nad každým zobrazením, vyžaduje naprosto jinou koncepci programu.

Zvolení normativu, coby rajonu mi nepřijde proto zrovna šťastné a právě pro tento účel byly zamýšleny servisní skupiny a ve většině sestav, kde to je účelné, lze dle servisní skupiny filtrovat.

K jednotlivým bodům,

Termíny prohlídek-zde již jde vybrat záznamy pouze pro konkrétní servisní skupinu

Neodstraněné závady-tady souhlasím s tím, že členění podle Obcí je nedostatečné a doplním omezení na konkrétní servisní skupinu

Poruchové opravy. Při tvorbě jsme vycházeli z toho, že je takovou opravu třeba řešit ihned, proto zde není třídění dle servisní skupiny, nebyl by ale problém toto doprogramovat.

Kontrola komunikátorů. Zde by bylo také asi účelné u měsíční sestavy umožnit výběr servisní skupiny. Z měsíční sestavy je pak vidět, který komunikátor nefunguje. Vzhledem k tomu, že by se kontrola měla provádět každé 3 dny, myslím, že e-mail/zápis do poruchových oprav o tom, že komunikátor je nefunkční, je dostatečný nástroj.



S pozdravem

Tomáš Kolomý
Administrátor zakázal veřejné příspěvky.
Time to create page: 0.254 seconds

 

 

Přihlášení

SEO webu sledují SEO nástroje.cz